اخبار شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد

اخبار شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد

اخبار شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد

اخبار شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد

نماز جمعه شهرستان در تاریخ 29/11/89

بسم الله الرحمن الرحیم

لحظاتی پیش نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ به امامت حجة الاسلام ناطقی برگزار شد

در این نماز جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد امام جمعه شهرستان در خطبه اول با برشمردن آثار و برکات ازدواج مناسب، آموزه های دینی در باره ازدواج را یادآوری کرد

در خطبه دوم هم با اشاره به هفته وحدت نکاتی را از تولد حضرت ختمی مرتبت بیان کرده و در پایان با ذکر چند جمله راجع به اتفاقات 25 بهمن نسبت به اتفاقات پیش امده ابراز نارضایتی کرد(البته طبق معمول هیچ نکته ای از هاشمی گفته نشد)

در پایان نماز جمعه راهپیمایی در محکومیت سران فتنه انجام شد و با ایراد قطعنامه ای در 8 بند به پایان رسید گفتنی است در این راهپیمایی، بصورت خودجوش شعارهایی علیه هاشمی رفسنجامی داده میشد


نژاد فلاح و انتصاب ..... (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

راجع به مطلب قبلی که در باره انتصاب های جهت دار در ساوجبلاغ نوشتیم دوستی پاسخ داده بود که این انتصاب ها بهترین بوده اند.

به نظرمان رسید که گویا دوستان نسبت به اصل مطلب اشراف کافی ندارند.

1- در اسلام اگر یک قاضی که صلاحیت برای قضاوت بین دو فرد را داشته باشد اگر اشتباه کند(نه همیشگی و عمدا) و حقی ناحق شود باز ماجور است(البته حکومت اسلامی باید ضرر و زیان فرد متضرر را جبران کند) اما قاضی بواسطه جهاد و تلاشی که کرده و برای مطلب علمی تلاش کرده نزد خدا ماجور است، و اگر حکم به صحت بدهد دو پاداش خواهد داشت

اما اگر فردی که صلاحیت قضاوت ندارد در مسند قضا بنشیند و حکمی بدهد که اتفاقا هم درست باشد باز هم مرتکب حرام شده، چون اجازه تکیه بر مسند قضاوت را نداشته است


2- نکته بعدی اینجاست که در جواب دوس منتقد هم عرض شد و آن اینکه آیا دقت کرده اید که این استعداد های خاص فقط در اطراف بعضی افراد خاص متمرکز می شوند؟

حال خود شما قضاوت بفرمایید


همراهی با فتنه گران تا کجا....؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز طبق عادت هرساله شاهد تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب بودیم.
اما آنچه که جلب توجه میکرد عدم حضور تولیت حرم امام خمینی(ره) در مراسم استقبال بود و بجای سید حسن مصطفوی، پسر عمه!!!!! ایشان علی اشراقی به استقبال هیات دولت و رییس جمهور رفته بود(گویا به جای حرم امام امت اینجا پاتوق فامیل است!!!) و همچنین شدت.... (هرچی که مودبانه تره بجای حقد و کینه خودتون بذارید) سید حسن مصطفوی نسبت به رییس جمهور منتخب مردم و شدت همراهی با فتنه گران.
ایشان به رغم سیلی که  در 14 خرداد امسال از فرزندان واقعی امام راحل دریافت کردند گویا هنوز به خود نیامده و بشدت همراه فتنه گران هستند.
آقای سید حسن مصطفوی بهتر نیست بجای همراهی مردگان سیاسی و بلند پروازی های سیاسی کمی به حرم مطهر امام امت توجه کنید تا معماری شیطانی نشود؟

بهشت دست فروشان.....

بسم الله الرحمن الرحیم

هر روز اگر از خیابان های هشتگرد گذری کنید به جز خیابان هایی که مانند سایر شهر ها شلوغ و تقریبا پر ازدحام است نکته دیگری نیز توجه شما را جلب خواهد کرد و آن هم تعداد زیاد دست فروشان در سطح شهر هشتگرد است، و اشغال پیاده رو های خیابان های هشتگرد.

به طوری که گاهی برخی از این دست فروشان به قدری در یک مکان مستقر بوده اند که بنوعی خود را مالک آن مکان می پندارند

البته این پدیده زشت اجتماعی که چهره شهر مارا لکه دار کرده قدمت نسبتا زیادی دارد اما آنچه که راقم سطور را بر آن داشت تا این نکته را یاد آور شود صحنه ای بود که همین امشب با آن مواجه شدم.

آن صحنه فروش دی وی دی های فیلم های سینمایی خارجی در سطح شهر بصورت علنی بود و از قضا مشتری های زیادی نیز گرد بساط این دست فروش جمع شده بودند.

فیلم هایی که با قیمت بسیار پایین در اختیار خریداران قرار می گیرد و بنیان برانداز است که حتی نگاهی به جلد برخی این فیلم ها شرم آور است چه رسد به دیدن این محصولات شوم حاصل دستگاه طاغوت بین المللی.

در این فیلم ها به همه چیز اسلام و انقلاب و اخلاق حمله میشود، و باید بدانیم که همه دربرابر اخلاق اجتماع مسوولیم، اگر در نتیجه این فیلم ها گناهی اتفاق بیفتد همه مسؤلیم هریک به اندازه خودش(من برای نگفتن و شما برای عمل نکردن)

سوال من از مسوولین محترم انتظامی و امنیتی (ایضا شهرداری) شهر این است آیا شما راضی هستید که این فیلم هارا فرزند شما و ناموس خود شما ببیند؟؟

آیا فقط وقتی اتفاقی افتاد باید بفکر چاره افتاد؟؟؟

نژاد فلاح و انتصاب های .....

بسم الله النور

(متاسفانه) همواره در ایران روال بعد از انتخابات این بوده که عزل و نصب هایی جهت دار و بدون در نظر گرفتن تجربه و فقط صرف رابطه صورت میگیرد، و از داخل هر اداره نیرویی که با جریان راس کار همخوانی دارد به ریاست همان اداره منصوب می گردد

در ساوجلاغ اما این روال کمی متفاوت است

مثلا بعد از انتخاب مجدد آقای نژاد فلاح برای نمایندگی مجلس شاهد بودیم که یک عنصر فرهنگی(دبیر) آموزش و پرورش به ریاست آبفا !!!!!!!!!!!! منصوب شد و یا دیگری خارج از سیستم اداری به طور مستقیم به ریاست اداره کار ساوجبلاغ رسید!!! (پیدا کنید رابطه تجربه و تخصص با شغل مورد نظر)

البته حتما مطلع هستید که این همه به لطف عنایت ویژه آقای نژاد فلاح میسر می گردد...



براستی مارا چه می شود، آیا در ساوجبلاغ قحط الرجال است....!؟